Translate

poniedziałek, 3 grudnia 2012

Dzisiejszy poranek przywitał mnie zimową aurą. Śnieg przyprószył jesienną szarzyznę i od razu zrobiło się jakoś tak ... świątecznie :)



W świąteczny nastrój wprawiają mnie również ozdoby, które powoli pokazują się w domu. Wczoraj dostałam od znajomej forumowiczki przepiękne choineczki, aniołki, bombkę i karteczkę - wszystko wykonała własnymi rękami. 






Sama, trochę z musu, też zaczęłam troszkę się bawić. 
Ozdoby z masy solnej i bombki karczochy powstały na kiermasz szkolny.



2 komentarze:

  1. Zdolne jesteście obie. Otrzymany prezencik jest śliczny, ale Twoje prace też mi się podobają Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby tak chciało pozostać do Świat, to byłoby pięknie, a prezent wspaniały. Twoje karczochy na kiermaszu powinny zrobić furorę:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń